Iltalehden juttu! - ja häkeltynyt minä

(Linkki: Iltalehden juttu)

Oon tällä hetkellä kyllä ihmeissäni, sillä Iltalehden juttuni tullessa julki, pamahti siihen lukijoita hurjan paljon!! En olisi kyllä uskonut. Toki mua jännitti, miten tarinani otetaan vastaan ja ylipäätään millainen tekstistä tulee haastatteluni perusteella. Mietin myös millaisia tehdyt videot ovat, koska ne vedokset otettiin melkein ykkösellä ja en nyt joka päivä missään videohaastatteluissa ole ollut! 😂

Mutta summa summarum, jutusta tuli mielestäni hyvä ja samoin videoista. En olisi uskonut, että saan näin paljon kommentteja eri some-kanavilta: Facebookissa, Instagrammissa ja varsinkin blogissa kävijöitä on ollut nyt mielettömästi! Kiitos teille jokaiselle! 💗 Kiitos teille monille kymmenille, jotka jaoitte Iltalehden juttua omilla sivuillanne ja kirjoititte kauniisti. Aivan tässä oon ollut tunnemyllerrysten keskellä. 

ENNEN KAIKKEA oon kiitollinen siitä, jos lehtijuttu kosketti tai puhutteli joitakin, antoi tukea, tsemppiä, rohkaisua tai mitä tahansa omaan elämään! Muistan onnettomuuden jälkeen ajatelleeni, että vaikka tää onkin ollut järkyttävän iso juttu mulle sekä toki tyttärelleni, olen todella iloinen siitä, jos tämä tarina voisi auttaa edes jonkun toisen elämää. 

Siksi en ole halunnut jäädä pimentoon omien asioitteni ja ajatuksieni kanssa, vaan tuoda niitä julki avoimesti sekä totuudenmukaisesti. Mä en täällä kirjoita näitä juttuja omaksi ilokseni tai hakeakseni jotain huomiota, vaan vilpittömästi siksi, jos joku ihminen voisi näistä teksteistä saada jotain apua! 💗

Olin hurjan otettu siitä, että muutamia meidän kolaripaikalle ensimmäisenä paikalle tulleita palomiehiä Tyrnävän pelastusyksiköstä otti yhteyttä minuun eilen 1.9. Heidän sanojensa mukaisesti tuo yö oli kylmä ja pimeä, -28 pakkasta. 

Alla muutamia heiltä saamiani viestejä:

"Terve. Mulle tuli tarve kirjoittaa sinulle, kun näin jutun iltalehdessä. Olin itse paikalla palomiehenä tuossa onnettomuudessa. Minulle on syöpynyt verkkokalvolle se lapsesi hymy kun nostin hänet autosta ja aina ajoittain miettinyt mitä sinulle ja lapsellesi nykyisin kuuluu. Vaikka "kovia jätkiä" tässä muka ollaan, niin juttua lukiessa meni roska silmään monta kertaa. Nyt tipahti iso kivi sydämeltä. Otan osaa suuren menetyksen johdosta. Mukava kuulla, että sinulla elämä hymyilee jälleen. Toivotan kaikkea hyvää elämääsi jatkossa."

”Tervehdys. Juttu oli todella hyvä ja näin jälkeenpäin koskettava. Ja myös antoi vastauksen itselleni, kun olen miettinyt esimiehenä omia alaisia kuunnellen kuinka osalla on ollut kysymys: ois mukava tietää mitä sille Äidille ja vauvalle kuuluu? Nyt tiedän ja tiedetään. Olin ensimmäinen joka tuli sille hiljaiselle tielle silloin yöllä. Kaikkea hyvää sinne ja todella ihanaa ja mukavaa elämän jatkoa.💗😊”

Tuntui uskomattomalta, että se ihminen, joka oli nostanut vauvani kolaroituneen auton turvakaukalosta, kertoi tyttäreni hymyilleen hänelle suurella hymyllä! En edes tiennyt, että vauvani hymyili sielä! Tai yhtään mitään mitä siellä on tapahtunut!

Sain myös muutamia muita positiivisesti yllättäviä ja mielenkiintoisia viestejä. Kiitos joka ikisestä viestistä kaikille! Sain rohkaisua itsekin taas pitkäksi aikaa! 😊

Tiedättekö, että kyllä me ihmiset kaikesta selvitään!! Itselläni on ainakin siitä vahva luottamus. Tuo onnettomuus yö ja sen jälkeiset ajat sisälsivät niin valtavasti ihmeitä, ettette uskokaan. Mä luulen, että tulen niistä vielä avoimesti täällä joku päivä kertomaan.

Mutta tältä erää, kiitos ja niiaus kaikille! 😊 
Seuraa arkielämääni instagramissa: kaisaella

#myllerrystenkeskellä




Iltalehden juttu

Kommentit

  1. Moikka Kaisa!

    Luin eilen ensimmäistä kertaa blogiasi ja iltalehden jutun tuntematta yhtään historiaasi. Oli todella pysäyttäviä kuvauksia, mitä on elää #myllerrystenkeskellä. Jäin miettimään (ehkä ihan hivenen kliseisesti), miten itsestään selvää arjen pyöriminen on tai kuinka tärkeää on pysähtyä nauttimaan elämästä rakkaiden kanssa. Perusajatuksia, jotka ärsyttävän nopeasti menevät ohi, jos ei oikeasti pysähdy. ....tai tule pysäytetyksi.

    Olen lukenut ja nähnyt erilaisia surullisia tarinoita, joskus mukanaelänytkin, niin kuin varmasti jokainen. Tämä teidän tarina kuitenkin pysäytti eritavalla, ehkä johtuen monista yhtymäkohdista. Siksi en usko, että tämä ja sen mukana ne "perusajatukset" unohtuisivat helpolla mielestä.

    KIITOS, kun jaoit tämän ja siunausta koko teidän perheelle..

    - Niemisen Jussi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan totta mitä sanoit, että herkästi arjessa me vain elämme elämää, niin kuin aina elämme, kiireellä kohti seuraavaa päämäärää ajattelematta, mitä upeaa juuri tässä hetkessä on ja mistä kaikesta voimmekaan olla kiitollisia. :)

      Hienoa, että laitoit kommenttia ja hyvä jos tarina sai sinua pohtimaan asioita. Kyllä sitä itsellänikin, vaikka olen tämän kaiken kokenut, tulee välillä hetkiä, kun unohtaa elää tässä hetkessä sekä nauttia niistä. Pysähtyminen tekisi meille kaikille todella hyvää. Se antaa aivan mielettämästi ja auttaa näkemään eteenpäin taas erilailla. Oivallusten myötä voi myös #myllerrystenkeskellä kokea rauhaa ja iloa! <3

      Poista

Lähetä kommentti

Olisi mahtavaa, jos kirjoittaisit jotain kommenttia/ajatustasi alle! :)