Mitä juokseminen minulle merkitsee?

Ulkoilma, pieni viima, raikas puhtauden tuoksu kasvoilla, endorfiinin virtaaminen, ajatusten selkeneminen, oma aika, rauhoittuminen, energian purkaminen ja samalla sen saaminen, oman hyvinvoinnin sekä sosiaalisten suhteiden ylläpitäminen. Ainakin tätä kaikkea juokseminen minulle merkitsee.

Juostessa mä työstän eniten mun mieltä. Ja se jos mikä pitää yllä kokonaisvaltaisesti parempaa oloa. Upeinta on, kun ymmärtää koukeroiden syitä, oppii muista sekä itsestään ja tajuaa myös välillä olla itselleen armollisempi. En jaksa enää edes jännittää tai pelätä tulevaa, koska hyvin asiat kuitenkin lopulta menevät. 💛 

Juostessa mä yleensä samalla joko kuuntelen musiikkia tai äänikirjaa sekä ajattelen asioita, mutta aika usein myös räpätän ääniviestejä. 😄 Lenkillä ei kukaan muu puhu päälle, niin pystyy ajattelemaan ja puhumaan sekä kuuntelemaan muiden viestejä. Ääniviestit ovat niin bestiä!😍 Oon tosi kiitollinen monista ihanista ystävistä, uusista ja vanhoista mun elämässä. 

Ylös, ulos ja lenkille marraskuun pimeyttä uhmaamaan!


Kommentit