Pyhäinpäivä


Pyhäinpäivä ❤️ Elämä on paljon antanut, mutta myöskin ottanut. Tänä päivänä menetykset ja sen tuomat kivut sekä surut ovat olleet enemmän läsnä. Ja saavat ollakin, koska menneisyys on myös osa tätä hetkeä ja kulkee läpi elämän. Ensimmäiset kuvat ovat noin 7.5 vuotta sitten ensimmäisen aviomieheni haudalta. Näin Pyhäinpäivänä muistellessani tuntuu yhä riipaisevalta, kun katson kuvaa puolivuotiaan Ellan kanssa Jonne-isin hauta-arkun päällä. 🥺



Me jatkettiin elämäämme kaksin ja tähän 7.5 vuoteen on mahtunutkin niin valtavasti. On ollut hurjasti käsittelyä, surua ja kyyneleitä, mutta myös iloa, onnea ja naurua. Kun on sopivassa kohdassa uskaltanut antaa elämän viedä eteenpäin, on se tuonut hurjasti mukanaan.






Tänä päivänä me olemme Ellan kanssa tuplaantuneet, kun olemme saaneet elää onnellisesti neljän hengen perheenä jo useamman vuoden. Mä en tiedä mikä oli Jonnen kuoleman tarkoitus ollessamme 24-vuotiaita, mutta elämäni ei ole silti jäänyt kesken. Silloin elämäni murskautui täysin, mutta niin paljon on koottu jo kasaan ja tullut runsaasti tilalle. ❤️





Sä saat Jonne aina olla osa meidän perhettä. Mä oon pärjännyt hienosti kaikki nää vuodet, vaikka hurjasti se onkin sisua vaatinut. Meillä on täällä asiat hyvin. Oon onnellinen mun perheestä. Ois kyllä  mukava välillä jutella sun kanssa, koska kaikki jäi niin kesken. Olet muistoissamme aina! 💛🙏



#pyhäinpäivä #muistot #hautapaikka #menetykset #käsitteleminen #kyyneleet #surut #ilot #onni #kiitollisuustästähetkestä #elämäottaaelämäantaa

Kommentit